ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

Εντοπισμός και Αξιολόγηση Υποψήφιων Πελατών
(Μέρος Δ’)

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/05/2009 - Updated on 24/03/2016
in Marketing & Sales
A A
customers
Share on Facebook

Η ζωογόνος δύναμη των πωλήσεων

Η αποτελεσματική αναζήτηση και προσέγγιση των υποψήφιων πελατών είναι, όπως διαπιστώσαμε, η ζωογόνος δύναμη των πωλήσεων. Οι επιτυχημένοι επαγγελματίες και πωλητές αφιερώνουν σκέψη, προσπάθεια και προσοχή στην αποτελεσματική προσέγγιση των πελατών. Το μέλλον των επαγγελματιών και των πωλητών είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ικανότητά τους να εντοπίζουν μελλοντικούς πελάτες, να μαθαίνουν για τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους και στη συνέχεια να τους εξυπηρετούν με βάση το συμφέρον τους. Από τη στιγμή που έχετε υποψήφιους πελάτες και γνωρίζετε κάτι γι’ αυτούς είστε έτοιμοι να προχωρήσετε σε μια προσωπική συνάντηση μαζί τους.

Διαβάστε Επίσης

«Σύγχρονη Επιθετική Διοίκηση»! Ένα Εντατικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ανώτατης Διοίκησης από τη Morax

Jan 11, 2013 - Updated on Jan 13, 2013

Απόδοση 3,7 τόνων τροφίμων από την Interamerican στον Δήμο Αθηναίων

Jan 10, 2013 - Updated on Jan 11, 2013

Πώς θα εξασφαλίσετε όλους τους υποψήφιους πελάτες που χρειάζεστε

Στην προσπάθειά σας να εξασφαλίσετε ραντεβού με ποιοτικούς υποψήφιους πελάτες μπορείτε να συνδυάσετε διάφορα εργαλεία: την υψηλή τεχνολογία που είναι σήμερα διαθέσιμη, τις παραδοσιακές δεξιότητες τηλεφωνικής προσέγγισης, τις νέες ανακαλύψεις στην τέχνη της πειθούς, καθώς και πρωτοποριακές προσεγγίσεις στο direct mail. Ας δούμε πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε 150 με 250 επιπλέον συναντήσεις με ποιοτικούς υποψήφιους πελάτες μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες χρησιμοποιώντας ένα απλό σύστημα αναζήτησης και προσέγγισης πελατών.

Τελευταία «λέξη» στην αναζήτηση και την προσέγγιση υποψήφιων πελατών αποτελούν η χρήση και η αξιοποίηση εστιασμένων καταλόγων μάρκετινγκ, η χρήση προγραμμάτων Η/Υ για τη διαχείριση των επαφών, οι εισαγωγικές επιστολές, εκπαιδευμένο προσωπικό για τηλεφωνικές προσεγγίσεις, η χρήση σεναρίου τηλεφωνικής προσέγγισης (περιλαμβανομένων των απαντήσεων σε πιθανές αντιρρήσεις), επιστολές παρακολούθησης της εξέλιξης, καθώς και η ικανότητα παρακολούθησης και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων. Γιατί, όμως, όλα αυτά είναι τόσο σημαντικά;

Κατ’ αρχάς, οι περισσότεροι επαγγελματίες γνωρίζουν ότι η ουσία του παιχνιδιού βρίσκεται στην ανεύρεση και την προσέγγιση των πελατών. Πόσες φορές δεν έχετε ακούσει κάποιον επαγγελματία να λέει:

«Το μόνο που χρειάζομαι για να πραγματοποιήσω την πώληση είναι να βρεθώ μπροστά στον υποψήφιο πελάτη». Αν, λοιπόν, απαραίτητη προϋπόθεση της επιτυχίας είναι η ανεύρεση και η προσέγγιση των υποψήφιων πελατών, είναι λογικό ότι πρέπει να καλύψετε αποτελεσματικά το συγκεκριμένο τομέα ή τουλάχιστον να διαθέτετε και να εφαρμόζετε τις κατά το δυνατόν βέλτιστες μεθόδους. Ωστόσο, είναι αρκετοί οι επαγγελματίες που αναγνωρίζουν τις αδυναμίες τους στο συγκεκριμένο τομέα της δουλειάς τους. Το πρόβλημα βρίσκεται προφανώς στο ότι δε δραστηριοποιούνται όσο θα έπρεπε στην τηλεφωνική αναζήτηση και την προσέγγιση νέων πελατών.

Γιατί όμως; Κατ’ αρχάς, δεν αρέσει σε κανέναν να κάνει δεκαπέντε ή είκοσι τηλεφωνήματα μέσα σε μία ώρα και να ακούει ότι το άτομο με το οποίο θέλει να μιλήσει απουσιάζει, βρίσκεται σε μια συνάντηση, είναι απασχολημένο, δεν μπορεί ή δε θέλει να μιλήσει μαζί του. Ακόμη όμως και αν κατορθώσει να μιλήσει με τον υποψήφιο πελάτη, τις περισσότερες φορές εισπράττει την αδιαφορία του.

Ο δισταγμός απέναντι στην πραγματοποίηση τηλεφωνημάτων οφείλεται κατά κύριο λόγο στη δυσκολία με την οποία έρχεται κανείς σε επαφή με τον υποψήφιο πελάτη, καθώς και στη συχνή άρνηση του υποψήφιου πελάτη – άρνηση την οποία ο επαγγελματίας ή ο πωλητής εισπράττει συνήθως ως απόρριψη. Εύκολα καταλαβαίνουμε, λοιπόν, γιατί οι επαγγελματίες πωλητές προτιμούν να ασχολούνται με τα χαρτιά τους, με το να συζητούν με φίλους ή συνεργάτες τους ή να στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε κάθε λογής δραστηριότητες. Οτιδήποτε, αρκεί να αποφύγουν να σηκώσουν το ακουστικό και να προσπαθήσουν να προσεγγίσουν έναν άγνωστο. Είναι φανερό ότι οι περισσότεροι επαγγελματίες αποφεύγουν να τηλεφωνήσουν σε όσους υποψήφιους πελάτες θα έπρεπε, προκειμένου να κατακτήσουν το υψηλότερο επίπεδο παραγωγικότητας.

Υπάρχει επίσης αυτό που θα ονομάζαμε το σύνδρομο του «κυνηγού-εκδορέα». Ο επαγγελματίας που έχει εξασφαλίσει κάποιους υποψήφιους πελάτες αρχίζει να ασχολείται με αυτούς, με την προετοιμασία των προτάσεων που θα παρουσιάσει, έχει συχνές συναντήσεις μαζί τους (όπως είναι γενικά ενδεδειγμένο ιδίως σε μεγάλους λογαριασμούς). Καθώς, λοιπόν, ασχολείται με την προσέγγιση και την εξυπηρέτηση των υποψήφιων αυτών πελατών, δεν ασχολείται με την αναζήτηση νέων υποψηφίων, απλούστατα γιατί η προετοιμασία των συναντήσεων με τους υποψήφιους πελάτες διεγείρει περισσότερο το ενδιαφέρον του: δεν είναι το ίδιο με το να αφιερώνει δύο ώρες κάθε μέρα μπροστά στο τηλέφωνο προσπαθώντας να ανακαλύψει νέους πιθανούς πελάτες. Αυτό ακριβώς περιγράφει το σύνδρομο του «κυνηγού-εκδορέα». Όταν κανείς κυνηγά -βρίσκεται δηλαδή σε αναζήτηση νέων υποψήφιων πελατών- δε γδέρνει, με άλλα λόγια, δεν ασχολείται με την ίδια την πώληση. Και όταν κανείς βρίσκεται σε διαδικασία πώλησης, δεν κυνηγάει, δεν αναζητεί δηλαδή νέους υποψήφιους πελάτες. Η δραστηριότητα, λοιπόν, των πωλητών που έχουν εξασφαλίσει μερικούς υποψήφιους πελάτες μπορεί να περιγραφεί σαν ένα συνεχές κύμα. Τη στιγμή που βρίσκονται στην κορυφή του πασχίζουν για την πώληση -ανεξάρτητα από το αν την πραγματοποιούν ή όχι-, ενώ, όταν τελειώουν με την προσπάθεια της πώλησης, βρίσκονται στην κοιλάδα του κύματος και πρέπει να ξεκινήσουν και πάλι από την αρχή. Πρόκειται για επαναλαμβανόμενα κύματα που καθορίζουν και το επίπεδο απόδοσής σας.

 

Από τη σειρά βιβλίων Πωλήσεων του MDRT, Εκδόσεις MORAX, τηλ.: 210 9594121 & 165, Λεωφ. Συγγρού 236, Καλλιθέα 176 72, www.moraxmedia.gr.

Tags: Κατάθεση Αλληλεγγύης
new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ